בית שמש • אירוע תמיכה המוני בכהן

    דוד קורצווייל 2 Comment on בית שמש • אירוע תמיכה המוני בכהן
    12:43
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on שבדיה: הרב והשייח' גינו במשותף את פשעי השנאה והאנטישמיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במוצ"ש, באולמי כינור דוד, נערך כנס תמיכה ענק המסכם את קמפיין הבחירות של אלי כהן לראשות עיריית בית שמש. למעלה מאלפיים חמש מאות איש הגיעו לכנס, והביעו תמיכתם במועמדותו של אלי כהן לראשות העיר.

    איש העסקים ויו"ר עמותת גשר ובני עקיבא העולמית,דניאל גולדמן, אמר:"הערב הזה מסכם את קמפיין הבחירות המוצלח וראיה לכך, היא כמות האנשים שהגיעו להביע תמיכה. אלי כהן, הוא המועמד הנכון ולא בכדי, שאר המתמודדים הציונים הביעו תמיכה בו לראשות העירייה. אנו בטוחים כי השינוי המיוחל יגיע והעיר בית שמש תחזור להיות כפי שהייתה לפני הקדנציה הנוכחית בראשות משה אבוטבול"

    יו"ר בית שמש חוזרת, אלי כהן אמר בדבריו: "זה רגע מכונן, נעשה הכול כדי שבעוד שלוש יממות נהיה אחרי ניצחון. כי זו מלחמה על הבית. נמצאים איתנו אלו שדואגים לכל בית-שמש. מי שלא נמצא כאן, דואג לעצמו ולקומץ אינטרסנטים" עוד הוסיף כהן: "לצערי, יש כאן ניסיון להוביל מלחמת דת ולהסתיר את הכישלון הניהולי, והכול תוך כדי הכפשות, הרעלת תושבים ובעיקר ילדים. לא יעלה על הדעת, שאני אגיע לפעילות שטח וילדים יקראו לי 'גוי' 'נאצי' ו'יימח שמך'. בפגיעה בזהות היהודית של תושבי בית שמש היא לא לגיטימית כלל. אך אנחנו ננצח ונבנה גשר של שלום. כולם צריכים להיות חלק מהמחנה הזה ומי שעוד לא הצטרף- יש עוד זמן לתקן".

    יו"ר 'טוב', אהרון סלומון: "מטרתנו כיהודים היא לתקן עולם במלכות ה', ולא עושים זאת במציאת חן בעיני קומץ עסקנים אלא במציאת חן בעיני אלוקים ואדם. שהתדמית של בית שמש תהיה כזו שתמצא חן בעיני כולם. כולנו יהודים ובעזרת ה' האמת תנצח. כולנו עם אלי כהן".

    יו"ר 'עתיד העיר', מוטי כהן: "המעמד הזה נותן לכולנו הרגשה טובה, אך צריך את המאמץ האחרון כדי לנצח. נוציא את כולם מהית ונביא את המהפך. נשים קץ לחמש השנים הקשות שעברנו. קיבלנו מתנה לעיר- את אלי כהן- ואנחנו צריכים לנצל את ההזדמנות כי לא תהיה עוד אחת כזו".

    עוד ברכו: יו"ר 'בית-שמש שלנו', ריצ'רד פרס; יו"ר 'קול שחר', יוסי קנדיאטי; מועמד 'הבית היהודי', חיים בן-מרגי; ומועמד 'בית-שמש ביתנו', ציון סולטן.

    בתוך כך אמש פוזרו ברמת בית שמש עותקים של מכתב, שכביכול נכתב על-ידי יו"ר 'טוב' לשעבר, אלי פרידמן, בו הוא מביע חרטה על הקמת 'טוב' ועל המהלך האחרון של החבירה לאלי כהן וקורא לציבור בוחרי טוב לתמוך במשה אבוטבול לראשות העיר. אמש, השתתף פרידמן בכנס ובכך הפגין את תמיכתו החד-משמעית במועמדותו של אלי כהן לראשות העיר. אלי פרידמן הכחיש כל קשר לפשקוויל והביע את מורת רוחו על השימוש בשמו.

    2013-10-19 22.13.10



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מוזר שאתר חרדי מייחצן את החילוני אלי כהן.
      בושה וחרפה

    2. 1

      האלפים שגדשו את אולמי כינור העיר בבית שמש, הביעו את כמיהתם ותקוותם למהפך שלטוני.
      מרבית תושבי בית שמש מאמינים בדו קיום ושותפות של המגזר החרדי בבניינה של העיר.
      אלי כהן מביא עימו ניסיון ניהולי ומקצועי יוצא מגדר הרגיל ובכוחו להצעיד את בית שמש יחד עם המגזר החרדי למחוזות רחוקים.
      החסרתם בכתבתכם את דבריו של ראש רשימת הליכוד מר שלום אדרי, שהוא חוליה מרכזית ומשמעותית במאמצים לחולל את המהפך.
      שיהיה יום בחירות הוגן ומוצלח !!!